اس ام اس برفی و زمستانی و هوای سرد

اس ام اس برفی و زمستانی و هوای سرد

 

شماره جهت ارسال پیامک به وبلاگ عاشقانه ها

09373150309

 

 

 

زمستان سرد نیست
درد است
وقتی دست هایم
تنها خودم را به آغوش می کشند !
 

۰

 

توی فرهنگ لغت من خداحافظی جوابش فقط یه کلمه است : به سلامت
 

۰
 

دیروز : ما دو تا
امروز : من یکی ولی شما دو تا
فردا : بازم من یکی ولی شما سه تا
غم انگیزه ، نه ؟
 

۰
 

گاهی “دوست داشتن” پنهان بماند قشنگ تر است
دوست داشتن را باید کشف کرد ، درک کرد و از آن لذت برد
 

۰
 

نمیدانم کجای بازی ما اشتباه بود که دیگر تو همبازی من نیستی و من هنوز گرگم به هوای تو
 

۰
 

هیچگاه در فشار زندگی اندوهگین مشو ، شاید خداست که در آغوشش میفشاردت
 

۰
 

بیا …
پاییز را تحویل نگرفتی ، زمستان شد !
 

۰
 

کسی نشانی بهشت را نداشت …
و خداوند “مادر” را آفرید !
 

۰
 

به سلامتی کسی که همیشه آخر اس ام اس هاش اسمشو می نویسه
چون میدونه هیشکی شمارشو Save نکرده
 

۰
 

دلتنگی یعنی :
اگر تمام روز را هم خندیده باشی …
شب بالشتت خیس است
 

۰
 

آدما سه دسته اند :
۱ . اونایی که می پرسن حقوقت چقدره ؟
۲ . اونایی که می پرسن چرا ازدواج نکردی ؟
۳ . آدما
 

۰
 

دارم به اجزای تشکیل دهنده ام تجزیه میشوم !
آب
باد
خاک
و این آتش که تو به جانم انداخته ای
 

۰
 

از سرمای زمستان نمی ترسم …
وقتی به تو گرم است “دلم”
 

۰
 

به بعضیا باید گفت : عزیزم نصف آفریقا رو من سیاه کردم
زغالتو بنداز اونور
 

۰
 

دارد برف می آید
در گوش دانه های برف نام تو را زمزمه خواهم کرد
تا برف زمستانی از شوق حضورت بهار را لمس کند
 

 

۰
 

 

آنقدر روزهای بی تو بودن را شمرده ام که نمی دانم چند ساله شده ام
زمستان است یا سرمای بی تو بودن تا استخوانم نفوذ کرده است ؟ !
 

۰
 

همیشه در دل همدیگریم و دور از هم
چقدر خاطره داریم با مرور از هم
 

۰
 

 

می خواهم آدم برفی درست کنم
جیب پالتو ات را خوب بگرد ببین از پارسال دست های من آن جا نمانده ؟
 

۰
 

 

چند وقتی است تو هم مثل هوای این روزها سرد شدی !
بدان پشت زمستان تو ، بهارم شکوفه نمی زند
 

۰
 

 

اگه پنج تا دونه پاستیل داشته باشم و دوستم دو تاش رو برداره ، من میمونم و یه دوست مرده و پنج تا دونه پاستیل !
درست حساب کردم ؟ !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 6 آبان 1394برچسب:, ] [ 17:38 ] [ میلاد ]
[ ]